2010. május 14., péntek

Szütyik

Na végre itthon vagyok, és végre van pár "szabad" percem - ahelyett, hogy lefeküdnék... Mutatok néhány korántsem friss fotót, a még annál kevésbé friss dolgokról amikor az elmúlt hetekben készültek.

Például ez a szivárványos szütyő, amit hamarosan Meskán is megtaláltok. Úgy látom most máshol is nagyon megy a szivárványos minta :))




Irigykedhettek, mert bár úgy indult, hogy végre varrogatok a Meskás boltomba, és végre ti is hozzájuthattok valami muffinoshoz, de anya még készülőfélben meglátta, és lecsapott rá :)
Imádom ezt a barnát ezzel a fáradt rózsaszín gombbal! Meg a mályva színű gyöngyöcskéket is. És a szürke szalagot is, ami szerintem még a GomBolt-os csomagban volt :) Vagy a Kdatta táskához, már nem emlékszem. De egy ideje ezekből a szalagokból élek :D
Na szóval, ez anyáé. De hasonlót máskor is tudok csinálni:)




És miután anya meglátta a muffinos ökoszatyrot, muszáj volt egy olyanra is szert tennie... "De inkább madaras legyen". Nem gond, megvan még a régi sablon, amit a madaras kitűzőkhöz rajzoltam. A színvilág kötött volt, de ez nem okozott nekem gondot :) Nagyon megszerettem ezt a kis madárkát.
Ezt a sok ajándékot meg betudjuk az anyáknapjának :) (mert hát akkor volt...)



5 megjegyzés:

Jandó írta...

Nagyon jók lettek. Ahogy egymás után néztem őket, mindig az újabb lett a kedsvencem. De azt hiszem mégis a madaras táskánál maradok. :) Eddig általam látott összehajthatós ökoszatyrok közül a tied tetszik legjobban.

Anna írta...

nem csodálom, hogy Anyukád lecsapott a muffinos szütyőre :) nagyon aranyos :)

Evelin írta...

Kingaaaa,ezeket csak most látoom :O
aaazta de szépek :))) az a kis szütyű is (mikor előveszem az összegubancolt fülhallgatóim,mindig eszembe jut a menő fülhallgatós szütyőd..asszem egyszer majd varratok veled vmi hasonlót:)), no meg a madárkás tatyó :)) nagyon illenek anyudhoz! :)

daire. írta...

Nagyon régóta imádom a szivárványos mintákat és örülök, hogy végre divatba jött. Így végre hozzájuthatok egy-két dologhoz, ami eddig hiányzott. :)

Regii írta...

Nemrég találtam rá az oldaladra, de azóta is csak gyönyörködök, de tényleg! Imádom az alkotásaidat! Én is próbálkozok hasonló dolgokkal, gyurmázok és varrosgatok is és azt hiszem te lettél a példaképem kedves cseresznyéslány :)