2010. június 21., hétfő

Jó hírek!

Mutatni még semmi újat nem tudok sajnos... Talán majd a hét vége felé. Reményeim szerint ugyanis holnap befejezem a vizsgaidőszakom, teljesítem a megrendeléseket, és nekiveselkedek a sok-sok ötletemnek. Csak győzzem majd erővel :)
Ami jó hír viszont, hogy a névjegykártyáim (olyasfélék) már csak a nyomtatásra várnak! Talán holnap már el is viszem megcsináltatni, ha jut rá időm... Nem lőném le előre a poént, előbb szeretném papíron látni :) Mindenesetre monitoron jól mutat. Semmi extra, csak a szükséges infók (név, blog, mobil), és egy kis montázs a (leg)jobban sikerült fotókkal. Igyekeztem úgy összeválogatni, hogy minden oldalam megmutassam. A rózsásat, gyümölcsöset, sütiset... és a varrósat is. Elég színes lett az összhang :) Valahogy ez a logós-dolog nálam annyira egyébként sem jött be. Persze a pecsét az van, de azt meghagynám olyan funkcióval, ahogy eddig. Na de tényleg még nem akarom megmutatni (csak csigázlak titeket), de ezt az infót tényleg nem bírtam már magamban tartani. :))

És talán azt is észrevettétek, hogy új fejléc került a blogra. Nem nagy durranás, de már megérdemelte :) A napokban csinálok egy hasonlót a Meskára, de ennek már tényleg nem állnék neki, inkább még tanulok egy kicsit...

És itt is szeretném megköszönni mindenkinek, aki segített nekem Facebook-on a Zoe Phobic játékban, ugyanis én nyertem meg a tetszőlegesen választható ruhát! :))
Ennek renndddkívül örülök :)
Szóval köszi!

Valamit tuti elfelejtettem, de majd legközelebb eszembejut...

Jaaa igen! Megvan.
Szóval Polyvore-ra egy csomó új ékszerem feltöltöttem, úgyhogy itt a lehetőség, készítsetek szettet, például a borsóval:




(kép forrása: ismeretlen 'szerzőtől' a polyvore.com oldalról)

Nincsenek megjegyzések: