2010. június 23., szerda

A suszter cipője JÁTÉK




Ringu indította újtára ezt a kis "játékot", ami inkább egy kis kíváncsiskodás-féle :)
Elsőként nekem adta a stafétabotot, úgyhogy nyitnám is a sort.

Vajon valóban lyukas a suszter cipője? Milyen szütyőbe pakol kedvenc táskakészítőd? Hogy fest egy grafikus nappalijának fala?

Szabályok:

a játék lényege, hogy mutass be néhány saját, szívednek kedves tárgyat.
a suszter maradjon a kaptafánál, azaz ha csodás fülbevalókat készítesz, mutasd be rajongóidnak, te milyen függőket viselsz!
add tovább a játékot egy kedvenc alkotó bloggerednek és nevezd meg azt, akitől kaptad!
A fenti logo szabadon felhasználható, hogy "fizikailag" is lehessen mit továbbadni :)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Akkor én ezennel a kedvenc ékszereim szeretném bemutatni nektek :) Nehéz volt kiválasztani őket, mert rengeteg van! Tényleg, el sem hiszitek, mennyi :) Sajnos ebből már nem hordom mindet, egyrészt mert egy kicsit elkezdtem felnőni (háát igen...), valamennyire finomodok... másrészt meg mindig a kedvenceim választom, de a többitől sem tudnék megválni... Régebben kizárólag bedugós fülbevalókat hordtam, mostmár szinte csak lógósat. Karkötőket a vékony kezem miatt nem hordok egyáltalán :(
Az elmúlt 1 évben ráálltam a nyakláncokra :) Előtte alig volt, azokat sem nagyon hordom. Néha most is bajban vagyok, mert sok a mintás felsőm, amikhez nem tudom felvenni a láncaimat.Meg mivel elég feltűnőek a fülbevalóim, néha nyaklánccal az összhatás kicsit sok, így inkább úgy döntök, hogy csak a füli marad :)
Gyűrűt is nagyon keveset hordtam régen... Kaptam egyet a ballagásomra, meg mégegyet, nem tudom már mire. Még sok évvel ezelőtt. Mindkettő alpakkából (?) készült - elvileg... Ebből már csak az egyiket hordom, a másik sajnos nem bírta a sok éves strapát. Persze ezt a gyűrűt, ami nap mint nap velem van, naná, hogy elfelejtettem lefényképezni :) Csak úgy, mint a gyűrűt, amit Balázstól kaptam... Hiába, annyira hozzám nőttek, hogy már észre sem veszem :) De amióta Wamp-on vettem Bors-gyűrűket, újra rákaptam :) Szóval van egy halom GomBoltos gyűrűm, Judittól :))
Szóval az ezernyi ékszerem közül nehéz volt kiválasztani néhányat, de talán ezek az aktuális kedvenceim:



Néhányat már itt a blogon is megmutattam... A népi motívumosat Meskán csináltattam, Editnek (ZsaduArt) hála érte! Imááádom a bakelites füliket!! Az első egy fecske volt, amit az Insitu-ban vettem... Nem tudom, miért nem fotóztam le :/ Azt is nagyon szeretem! És annyira nem is kelt nagy feltűnést :)

Van mégegy bakelitesem, a biciklis, amit Wamp-on vettem tavaly nyáron. Ezt is nagyon szeretem :) És mindig megdicsérik!

A "harmincipszilonosat" (sokan ezt mondják rá :)) Esztertől vettem, ezt már egyszer itt bemutattam :)

A narancssárga tűzzománcosat Balázstól kaptam a 19. szülinapomra :)) Nagyon-nagyon szép szerintem! :)

És magamnak is készítettem rózsás gyűrűt. (Meg persze hajcsatot, fülbevalót...) Mostanában ezt a feketét szoktam hordani, de van egy piros is.




Azt hiszem ToriVikinek és -stílszerűen- Kwanderának adnám tovább a játék lehetőségét! :)

4 megjegyzés:

daire. írta...

ez a biciklis füli nagyon tetszik! <3 az alpakkáról pedig az Al-Ka-Pa jutott eszembe:) (Alpok-Kárpátok-Pannon lemez... és még mindig vizsgák...:( )

toritextil írta...

szépek a kedvenceid :))
és köszönöm, hogy rám gondoltál - félig mindjárt eleget is teszek a dolognak :)

Vívó-Aszódi Melinda írta...

:)) Hehe... Igyekszem. Köfi! :)

DoRcY írta...

Nagyon tetszik a tűzzománcos !! :o de mind szép :)