2014. július 7., hétfő

Visszatérés

Kedves olvasóim!

Sajnos mostanában nagyon elhanyagoltam a blogot. Illetve nem is konkrétan a blogot, hanem a facebook-ot, és az egész cseresznyéslány dolgot, meg úgy eleve a gyurmázást. Ennek különösebb oka nincs, és nem is szeretném végleg lapátra tenni ezt a hobbit. Az utóbbi időben valahogy túl sok volt minden, az időm pedig annál kevesebb, ráadásul kicsit beleuntam a dolgokba. A megrendelések kicsit egysíkúvá váltak, új dolgok kiötlésére pedig nem jutott elég időm. A teljes munkaidős állás és háztartásvezetés, + heti 2-2 edzés és tánc mellett egyszerűen azt éreztem, hogy nem jut időm másra. Pontosabban jutott, de ha választhattam, hogy inkább a kezembe veszek egy könyvet, vagy megnézek este egy filmet, vagy inkább gyurmázok, sosem az utóbbit választottam.
Szeptemberben egy kis időre újra visszaülök az iskolapadba (egyelőre még elég ambivalensek az érzéseim ezzel kapcsolatban), amitől egy kicsit lazább időbeosztást remélek. Nem tudom még, hogy fognak alakulni a dolgaim, de szépen lassan szeretném visszacsempészni a gyurmázást a napjaimba. Ha nem is olyan gyakorisággal, mint régen, de időnként szeretnék kicsit alkotni. Ha minden jól megy, augusztus tájékán már „visszatérek”.

És ezúton szeretnék mindenkitől bocsánatot kérni, akinek nem reagáltam a leveleire, egyszerűen teljesen off-on volt az oldal, de ezentúl igyekszem sokkal naprakészebb lenni!

A jövő:
Megrendeléseket egyelőre nem szeretnék vállalni, legfeljebb ha nagyon különleges alkalomról van szó (pl. esküvő). Az elkövetkezendő hetekben/hónapokban inkább a saját örömömre szeretnék alkotni, és a kínálatban ezek lesznek majd megtalálhatók. Első körben a korábbról megmaradt ékszereket szeretném feltenni egy akciós (vagy licites) mappába, erről majd később…
Elképzelhető, hogy a jól ismert gyurmás ékszerek mellett időnként mást is hozok majd, mert a kreatívkodás, alkotás nálam nem merül ki ebben az egy ágban.
A nyári hétvégék még elég sűrűnek tűnnek, ráadásul szerencsére még a nyaralás is előttünk áll, így nem tudom, mikor jelentkezem legközelebb, de ígérem, mostmár fogok! :)

Pár hónapja belekezdtem egy sorozatba, amiben saját készítésű (nász)ajándékokat mutattam be. Ennek még nem értem a végére, úgyhogy igyekszem ezt is pótolni hamarosan.


Remélem, még nem felejtettetek el teljesen, és újra itt lesztek néhányan!

Addig is jó nyarat kívánok mindenkinek! A diákoknak jó pihenést, a dolgozóknak pedig kitartást ebben a melegben!



Kinga

Nincsenek megjegyzések: