2015. február 3., kedd

Kicsit megkésve: BÚÉK!

Sziasztok!

Én most jutottam el idáig... mármint a blogig, meg hogy újra "cseresznyéslány bőrbe" bújjak :) A vizsgaidőszak hosszú volt (és egyben nagyon rövid) és kegyetlen, de már vége van. Ez idő alatt sajnos az evésen és némi testmozgáson kívül csak a tanulásra koncentráltam, de végre itthon vagyok, elkezdődött az újabb félév, a napjaim pedig kezdenek visszatérni a régi kerékvágásba.

Sok mindent tervezek az elkövetkezendő hetekben:

Például igyekszem többet itt lenni az oldalon, új blogbejegyzésekkel boldogítani Titeket, és persze előbb-utóbb hozok néhány újdonságot is :)

A téli/karácsonyi ékszereket a napokban kiárusítom, úgyhogy mindenképp érdemes lesz visszanézni az oldalra.

Az elmúlt hónapokban sok olyan alkotás került ki a kezeim közül, amikhez nem gyurmát használtam, hanem leginkább papírt, viszont nagy részük karácsonyra készült, ezért nem mutattam... hamarosan erről is beszámolok.

És igyekszem majd játékot is hozni, mert idén még nem volt :) Remélem, hogy újra velem tartotok majd, és az idei év is olyan klassz lesz, mint az előző volt! :)

Ezúton szeretném megköszönni a tavalyi aktivitásotokat. A rövid kihagyás után így, hogy "visszatértem", nagyon jól esett sok régi nevet újra látni a facebook-on, és persze nagyon örültem az újaknak is, akik csak most találtak rám. Minden egyes like és komment sokat jelent nekem, és nagyon örülök, ha megosztjátok velem a tetszésetek, esetleg nemtetszésetek is! Fontos a visszajelzés, és szeretnék folyamatosan megújulni, még jobb lenni, és ehhez Ti kelletek! :)
Köszönöm, hogy vagytok!

Boldog 2015-öt mindenkinek!

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Köszönjük, hogy vagy! :-)