2015. február 10., kedd

Scrapbook

Múltkor már említettem Nektek, hogy van egy új hobbim... Nos, ez a scrapbook :) Karácsony előtt nem nagyon számolhattam be róla, mert a családomban és a baráti körömben is sokan kaptak tőlem ajándékba ilyen alkotást.

Már régebb óta követek ilyen oldalakat is, azonban igazán ősszel jött el nálam az az időszak, amikor igazán kíváncsivá tett ez a technika, és mélyebben beleástam magam a blogokba. Nem gondoltam volna, hogy ez ennyire bonyolult, és szerteágazó "tudomány". Ahogy olvasgattam a bejegyzéseket, kezdetben azt éreztem, semmit nem értek, annyi új információ zúdult rám, olyan új kifejezésekkel találkoztam... aztán szép lassan sikerült ezeket feldolgoznom. Persze még most is rengeteg ismeretlen része van számomra, sok felfedezni- és kipróbálnivaló vár még rám. Sajnos az anyagi vonzata miatt sem volt lehetőségem egyből mindent kipróbálni, de fokozatosan újabb eszközökre, alapanyagokra ruházok be. Elvarázsolnak a szebbnél szebb papírok, festékek, tinták, chipboardok...
Egyre bátrabb vagyok :) 

Még nagyon messze van az, hogy elmondhassam magamról, hogy értek ehhez a technikához, de szerintem nem is ez a lényeg: élvezem, mert lefoglal, kiélhetem a kreativitásom, és ha a végeredmény saját magamnak tetszik (hát még ha a megajándékozottnak is!), akkor azt már sikerélményként könyvelem el!

Mindenesetre már látom az alkotásaimon a fejlődést, remélem ez tovább folytatódik. Igazán attól féltem eddig, hogy majd elfogynak a "témák", nem lesz miről és kinek scrapbook-ot készíteni... kezdek rájönni, hogy ez a félelmem alaptalan volt. :)

Megmutatok néhányat az eddigi alkotásaim közül. Talán ezek a kedvenceim, legalábbis a "kivitelezés" szempontjából.
Remélem inspirál Titeket is :)
Köszönök minden a Női Csizma bloggereinek, rengeteg inspirációt és tudást szereztem tőlük :)







1 megjegyzés:

Unknown írta...

Nagyon tetszenek! Csak így tovább, és remélem, majd idővel lehet rendelni hasonló dolgokat is tőled. :)