2015. június 1., hétfő

Boríték helyett... avagy hogyan adjunk pénzt ajándékba?

Már sokszor írtam róla, hogy mennyire nem szeretem a borítékos megoldást, ha pénzről van szó... Persze, manapság ez az, ami a legjobban jön egy újdonsült házaspárnak, de a körítés szerintem nem mindegy. Legalább az legyen egy kicsit extra, ahogy átadjuk.

Manapság a papírboltokban is sok alternatív lehetőséggel találkozhatunk már, szóval az időhiányban szenvedőknek is van miből válogatni.
De ha igazán egyedit szeretnénk ajándékozni, akkor érdemes kicsit ötletelni:) semmi extrára nem kell gondolni: a legegyszerűbb, méteráruboltban vagy hobby boltban kapható alapanyagokból is kihozhatunk valami különlegeset.

Nekem szerencsére itthon hegyekben állnak az alapanyagok, meg a "majdjóleszvalamire" gyűjtögetőmániám darabjai... így én általában rögtönzök, de mint említettem, nem feltétlenül kell különleges dolgokra gondolni.

Ebben a bejegyzésben egy olyan dobozkát mutatok be, amit nemrég a barátaim esküvőjére készítettem.

A dobozkát még régebben még bolhapiacon boltoltam, de ilyen préselt karton termékeket bármelyik kreatívhobbyban találtok!

Szivacsecsettel akrilfestéket vittem fel (és a Pentart festékeit kedvelem a legjobban, gyönyörű színeik vannak). Ha nincs szivacsecset, az sem gond, egy sima mosogatószivacs is megteszi, csak ügyeljetek rá, hogy tiszta legyen!

A doboz tetejére egy nagy méretű szalmavirágot rögzítettem ragasztópisztollyal.

Hogy egy kicsit személyessé tegyem, egy kártyácskát is tettem bele: kiválasztottam egy kétoldalú scrapbook papírt (de bármilyen jó, aminek erős tartása van), ráhelyeztem a dobozt, és körberajzoltam. A vonalon belül haladva kivágtam, így belefért a dobozba. A kevésbé mintás felére tippeket írtam, hogy mire használhatják fel az összeget:)


Szerintem sokkal elegánsabb, mint egy fehér boríték, ráadásul hasznos is.




A következő bejegyzésben egy másik pénzátadós ötletet fogok megmutatni!


Ti szoktatok pénzt ajándékba adni esküvőre, ballagásra, születésnapra...? Ha igen, hogyan? Írjátok meg, ha van valami jó tippetek! :)



xoxo,

Kinga




3 megjegyzés:

Monika írta...

:) Én a hétvége előtt egy kis dobozt szerettem volna festeni, de kifutottam az időből , főleg a lakkozásra nem maradt ,mert az széthúzza a festéket.,és sajnos mégiscsak a papírbolt szörnyű választékában kellett keresgélnem. A legvégén találtam egy gyönyörűszépet, amibe írtunk és raktunk. De elő fogok készülni,hogy legyen tartalékban ilyen dobozkám.

- írta...

Mi az eskuvonkon arra kertuk a vendegeket, hogy aki penzt szeretne adni, az ne boritekban hozza, hanem a kedvenc konyveben :) igy a mi hazi konyvtarunk is bovult, es a penz elkoltese utan is marad valami kezzel foghato emlekunk. Mindenki benne volt a jatekban, es nagyon erdekes konyvekkel gazdagodtunk!

kinga írta...

Pár hete voltunk egy olyan esküvőn, ahova nekünk is könyvet "kellett" vinni:) mondjuk ott a dekor, meg minden a könyves témára épült. Tetszett az ötlet.