2016. január 18., hétfő

Üdvözöllek 2016!

Elismerem, kicsit elkéstem az üdvözléssel, hiszen mindjárt vége van januárnak. De mentségemre szóljon, hogy eddig nem nagyon tudtam (miről) írni.

Ha nyomon követitek a blogot - de legalábbis a facebook-ot -, akkor láthatjátok, hogy mostanában egészen mással foglalkozom, mint a gyurmázás. Persze 1-1 megrendelést időnként bevállaltam, de a kreatív energiáimat sokkal inkább a scrapbook-ban éltem ki.

Erről már többször írtam, és facebook-on már jópár alkotásomat is megmutattam nektek, de ígérem, itt a blogon is pótlom majd az elmaradásaimat, és sokkal többet fogok írni, na meg hozok részletfotókat is!

Szóval, most a scrappelés a nagy szerelem...

Idén ezzel kapcsolatban jön is néhány változás/újítás. Sőt, talán nem is idén kezdődött, hanem már decemberben, amikor bele mertem vágni életem első, nagyobb SB projektjébe: elkészítettem a 2015-ös DD-m, azaz a December Napjai (=december daily) Albumom. Még néhány oldal hiányzik, de ha befejezem, itt is mindenképp megmutatom! :)
Nagyon örülök, hogy megcsináltam, hiszen egyrészt nagy örömet okozott az elkészítése, másrészt évek múltán fantasztikus lesz elővenni, és elolvasni a képek mellé írt kommenteket.
Hiszen ez sokkal több, mint egy egyszerű fotóalbum, vagy mint egy egyszerű napló. Valahogy a kettő ötvözete.

De ami a legnagyobb "bejelenteni valóm": idén belevágok a PL-be!! :)
Ez pedig nem más, mint a Project Life, azaz az életem minden fontosabb pillanatát meg fogom örökíteni. A SN@P formátumot választottam, remélem illeszkedni fog az igényeimhez :)
Az év minden hetéről (összesen 52) készül majd egy oldal, legalábbis ez a tervezet. Instagramra elég sokat fotózok mostanság - bár nincs vele konkrét célom, csak kedvtelés - úgyhogy még a kevésbé tevékeny, úgymond "nemtörténiksemmi-heteken" is van bőven miből dolgozni :) Ha az időmbe belefér, akkor a nyárnak (ami idén a várható államvizsgám miatt még kitudja, hogy alakul...) és a decembernek külön albumot is szánok, de tömörített formában persze ezek az események is belekerülnek majd a PL-be.

Eleinte csak nézegettem a sok gyönyörű képet, amiket mások készítettek, és csak vágyakoztam, meg azt mondtam magamnak, hogy: "majd jövőre...", de úgy gondolom, hogy még most sem vagyok elkésve sehonnan, úgyhogy HAJRÁ! :)
Remélem ez a lelkesedés sokáig kitart majd, és nem fogok beleunni. Pláne nem akarom, hogy "muszájból" csináljam... De ennek a formátumnak az a nagy előnye megvan, hogy viszonylag hamar lehet vele haladni. Talán a legnagyobb logisztikai problémám a fotók kidolgoztatása, amit egyelőre fotólaborban oldok meg. Már felmerült bennem a fotónyomtató gondolata, mert biztosan kihasználnám... de ez még későbbre marad, valószínűleg. Addig is igyekszem maximum havi ütemezéssel haladni - ez tulajdonképpen 4 oldalt (vagy duplaoldalt, majd meglátjuk...) jelentene minden hónap végén. Ennél többet semmiképp nem szeretnék csúszni.

Már most teljesen be vagyok sózva, rettentően várom, hogy megérkezzen az albumom és a tasakok - na meg hogy végre befejezzem a vizsgáimat -, hogy aztán nekiállhassak alkotni.
Valószínűleg a végső lökést egyébként az adta meg, hogy idén előfizettem a Scrapfellow Kit Klubra, amiben most egész sok kártya van... ezek igazán beindították az agytekervényeimet. Na meg itthon is sok olyan alkotó van, akinek nagy csodálattal nézegetem a munkáit.

Úgy érzem, ez most nagyon közel áll hozzám. Nem mindig sikerül, bár törekszem rá, rajongok a letisztult alkotásokért, finom színekkel... hmm.. :)

Ennek ellenére azért majd készítek hagyományos 12"-es oldalakat is, rendhagyó albumokat, gyakorlom majd az albumkötéseket, és megpróbálok jobban elmélyülni a mixed media-ban (bár ez egyelőre reménytelenek tűnik nekem:)). Igyekszem minél több területét kipróbálni és elsajátítani a scrapbook-nak, és közben a megszerzett tudást, tapasztalatot szinten tartani. Remélem, sikerülni fog.


Addig is, ha van valami megjegyzésetek, építő tanácsotok a PL-lel kapcsolatban, örömmel várom! :)

Végezetül pedig egy kis inspiráció a PL-hez nektek, magamnak:

                   



Képek forrása: Pinterest



xoxo,
Kinga














Nincsenek megjegyzések: