2016. február 3., szerda

PL - 4. hét

Eddig ügyesen haladok a Sn@p albumommal, sőt, alig várom mindig, hogy előhívathassam a képeim. Bajban is leszek majd, mert ha épp nincs más fotó, akkor kénytelen leszek összevárni a heteket, különben sajnos nagyon drága az előhívatás...
De most a negyediknél szerencsére nem kellett várnom, mivel más képeket is leadtam.


Ígérem, nem fogom minden hétről megmutatni az elkészült oldalpárokat! Nem csak azért, hogy ne legyen unalmas, hanem ezért ez mégis csak az "enyém", nem mindent szeretnék mindig megmutatni :)
Viszont ezt most mégis mindenképp, ugyanis azt érzem, hogy a múltkori óta rengeteget fejlődtem! Rájöttem, hogy rengeteg helyet tudok megspórolni, ha a kommenteket nem külön kártyára írom, hanem a fotó mellé, ugyanabba a tasakba, ráadásul sokkal egységesebb és lágyabb tud lenni az egész, ha a scrapbook papírokkal is játszom kicsit.


Ennél a hétnél most főleg Becky Higgins PL papírokból dolgoztam, illetve Scrapfellow-s, és sok NCsD kiegészítőt használtam. S mivel múltkor beruháztam egy Tim Holtz-os betűkivágóba, így Sizzix-szel bármilyen feliratot ki tudok vágni:)

Lassan agyalhatok, hogy hogyan tudok majd rejtett kommenteket írni, mert nekem ez picit még így is kevés, 1-2 eseményhez többet is tudnék sztorizni, mint amennyi hely marad.

Jó lesz ez... már alig várom, hogy nekiállhassak a következőnek, habár sajnos eddig még 1 db fotó sem készült a héten :D





Nincsenek megjegyzések: