2016. február 4., csütörtök

DIY bőrnyaklánc


Egy nagyon gyors, tényleg maximum 10 perces nyaklánc elkészítését szeretném nektek bemutatni. Illetve nincs is igazán mit mutatni rajta, annyira egyszerű... :) De hátha valakinek segítség az alapanyagok/eszközök bemutatása.

Amire szükségetek lesz:
  • bőr, vagy akár gyapjúfilc (aminek tartása van)
  • csillogó kövek
  • ékszeralkatrészek (lánc, kapocs, karika)
  • ragasztó
  • lyukasztó
  • fogó


Én a bőrt otthon a szekrényben találtam, de van még itthon egy adag türkiz hasított bőröm is, amit egy cipőbolt előtt szereztem, ahol egy dobozba kitették a maradék bőröket. Szerintem ha nincs elfekvőben otthon, akkor cipésznél, táskásnál lehet érdeklődni, hátha maradt néhány vagány hasznosíthatatlan cafat :)

A köveket internetről rendeltem, de a közeli hobbiboltban is érdemes körülnézni.


Elkészítés:
Tényleg nagyon egyszerű... a bőrt tetszőleges formájúra vágjuk - ez lehet csepp, ovális, kör, téglalap, bármi. Én most a holdacskát választottam.
Az alapot kilyukasztjuk. Én ehhez a szuper profi crop-a-dile lyukasztómat használtam, ami feltételezem nincs minden háztartásban. Ez esetben egy erős tűvel (pl. biztostű) is kibökhetjük. Az irodai lyukasztó is jó lehet, de annak valószínűleg túl nagy a lyukja... Esetleg érdeklődjetek otthon, hátha van övlyukasztó.
Következő lépésben elrendezzük a kövecskéket a bőrön (szükség esetén elő lehet rajzolni kis pöttyökkel a helyüket), majd felragasztjuk őket.
Végül pedig egy fogó segítségével és a kis karikákkal összeszereljük a láncot.

Kész is! :)

Ugye, hogy nem egy nagy ördöngösség?!
Ha elkészítettétek, nyugodtan mutassátok meg!





Nincsenek megjegyzések: