2017. január 13., péntek

Letölthető PL kártyák

Először is boldog új évet kívánok mindenkinek! :)

Az év elejére (mondjuk februárral bezárólag) az a tervem, hogy megmutatom minden alkotásomat, amivel elmaradtam. Beleértve a karácsonyra és a korábban készült vásznakat, oldalakat, albumokat...

Remélem, hogy sok inspirációval tudok majd szolgálni.

A napokban újra felfedeztem a digitális scrapbook adta lehetőségeket. Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de én nagyon szeretek magyar nyelvű kártyákat (is) használni a PL albumomban. Bár szerencsére több magyar tervező munkájából lehet válogatni, mégis néha azt érzem, hogy többre vágyom. - Több olyan kártyát szeretnék, amik jobban passzolnak az oldalaim témáihoz, színvilágához, a lelkiállapotomhoz...
Böngésztem egy kicsit a pinteresten és rengeteg ingyenesen letölthető anyagot találtam, amikből nagyszerűen lehet alkotni. Imádom, hogy nem kell szétpakolni a fél szobát és az alkotósarkot, hanem pár perc alatt kiélhetem az alkotási szenvedélyem.




Készítettem 10 db kártyát, melyet most ingyenesen letölthetsz. Nyugodtan használd a PL-be, planner-be elválasztólapként, inspirációs képként, vagy akár telefonod háttérképeként...

Ha továbbítani szeretnéd valakinek, kérlek, ezt a linket küldd el, ne a képeket!

Íme a kártyák:


(eredeti mérethez kattints a fotókra!)












A képek terjesztése és kereskedelmi forgalomba hozatala szigorúan tilos!

Nincsenek megjegyzések: