2018. április 10., kedd

Svájci minialbum

Ne gondoljatok semmi spécire, nem olyasmiről fogok írni, mint a svájci bicska, vagy a svájci óra... :) Arról van szó, hogy a kedvenc barátnőm október óta Svájcban dolgozik (már csak három hónap és jön haza, juhéééé!), így kézenfekvő volt, hogy a születésnapjára a kint készült képeiből készítek valami kis apróságot. Pont kapóra jött, hogy a márciusi pécsi scrap klubon egy kihajtogatós minialbumot készítettünk (a'la Tika). Sajnos kicsit kénytelen voltam lebuktatni magam, mivel a közösségi oldalakon személyesebb képeket nem értem el - de végülis egy scrappertől amúgy sem akkora meglepetés egy album, igaz? :)
Egyértelmű volt számomra, hogy a múltkori őszi albumból megmaradt 1canoe2 Creekside kollekcióját fogom használni, ami egyébként tökéletesen összepasszintható a legújabb kedvencemmel, a Twilight-tal. Olyannyira, hogy néha még én is elbizonytalanodtam, hogy mit melyik készletből vettem ki. De éppen ezt szeretem benne nagyon. Megjegyezném, ekkora szerelem nálam még soha egy kollekció sem volt, ez viszont hosszú hónapok óta rendületlenül tart. 😍
Végül olyan sok fotó maradt, hogy zsebecskéket is készítettem.

Szeretem-album lett, és szerencsére nagy sikert is aratott :)

Ha a bejegyzés végére lapoztok, egy kis videóban is megmutatom az albumot.







Nincsenek megjegyzések: