2018. március 1., csütörtök

Téli Balaton

Emlékeztek rá, hogy tavaly milyen sokáig hideg volt, és befagyott a Balaton? Na, én a múlt hétvégén erről készítettem albumot! :)
Tavaly úgy alakult, hogy csak épp az utolsó fagyos napokban, konkrétan február elsején jutottam le, de azért sikerült néhány emlékezetes fotót készíteni. Nagy élmény volt!

Valamikor januárban a pécsi scrapper csajokkal elhatároztuk, hogy benevezzük magunkat a budapesti klub extrára, ami limitált létszámú buli, és valami jó kis projekt van a középpontban. A Pillanatlekváros csajok, Juli és Tamcsi egy szuper formátumú, úgynevezett "flip-flop" (nekem csak flikk-flakk:D) minialbummal rukkoltak elő. Sokat agyaltam, hogy milyen képekkel töltsem meg, mivel nagyjából minden jelentősebb eseményről készült album, oldal, vagy megjelent hangsúlyosan a PL-ben. Pontosabban a 2017-es nyaralós album még mindig csak a fejemben létezik, de arra már megvan a koncepció, és a képek is előhivatva várnak sorsukra. Úgyhogy kínomban végiglapoztam a tavalyi könyvtárakat, egészen februárig kellett eljutnom, mire gondoltam magamban, hogy hm... ez jó lesz!
Ez a rövid sztori, azt hiszem nem is ragozom tovább.


A klub 3 órás volt, úgyhogy nagyjából csak az alapját tudtam elkészíteni, illetve néhány képet beletettem, de a komolyabb meló itthon várt rám. Még friss, ropogós :)
Alapvetően a menta és a fekete-fehér (főleg a pöttyök) dominálnak. Kétoldalas papírokat használtam, az egyiknek rózsaszín volt a hátoldala, ami alapvetően nem lenne rossz, és passzolna a fő színeimhez, de most ilyen mennyiségben nekem nem jött a téli hangulathoz. Szóval pár oldalt összeragasztottam, van, ahol praktikusan zsebeket alakítottam ki (very tricky, i know, i know...)



Elég nehéz volt fotózni - nem hiába flikk-flakk:D - de azért megmutatom belülről is.
A miheztartás végett kapott egy balatonos matricát is (ahány ujjam van, annyifele néznek, ne figyeljetek oda :D):


A szöveget jól eldugtam, olyan #szupertitkos:






Egyik kedvencem ez a rész. Itt azért hagytam egy kis rózsaszínt is, de ilyen mennyiségben nem zavar :)





A klub után persze a kulináris élvezetek sem maradhattak el... :) indiait ettünk a csajokkal, meg puccos pohárból puccos limonádét ittunk :P Teli hassal, és 4 "jódrága" félkész albummal indultunk vissza Pécsre. :)





Nincsenek megjegyzések: