2016. január 22., péntek

Apróságok ajándékba

Karácsonyra a barátnőimnek mindig igyekszem valami kézzel készített apróságot adni. Amióta elkapott a scrapbook-os hév, szinte garantált, hogy ilyesmit is készítek :)
Albumra, vagy nagyobb projektekre nem mindig jut idő.

Így most két olyan ötletet szeretnék bemutatni, ami viszonylag kevés hozzávalóból, könnyen kivitelezhető.













Az első ötlethez fonott F&F poháralátéteket használtam, némi papírt, virágot, tortapapírt, címkéket, stb. Persze bármeddig lehet fokozni, de ahogy látható, nem igényel feltétlenül extra dolgokat.




A másik fajta ajándék fő alapanyaga pedig egy normál méretű gyufás skatulya, amihez a Mint & Caramel szolgáltatta az inspirációt. A lányok oldalát egyébként jó szívvel ajánlom! :) 

Nem bonyolítottam tényleg csak valami gyors, kedves apróságot szerettem volna.
A dobozkákat vékonyabb scrapbook papírral borítottam be, ehhez kétoldalas ragasztószalagot használtam. De az egyszerűség kedvéért lehet például festeni is, szerintem ennek is csak a képzelet szab határt :)
Ezen kívül csak NCsD címkéket, némi chipit és egy kis arany madzagot használtam.
Ha elkészítenétek, minden hozzávalót könnyedén beszerezhettek.

Remélem, tetszett a bejegyzés!
:)





xoxo,
Kinga

Nincsenek megjegyzések: