2016. február 26., péntek

Doboz a fültisztító pálcikáknak

A következő alkotásra a ScrapBolt kihívása inspirált, arra készítettem:


Valami újrahasznosított dolgot kellett készíteni/felhasználni, és scrapbook-technikát alkalmazni.
Nekem egyből az jutott eszembe, hogy a fürdőszobaszekrényben lévő fültisztítópálcikát dobozt fogom felturbózni. Persze az eredeti funkcióját megtartottam, de mégsem egy új dobozt alakítottam át, hanem a meglévő nem túl esztétikus darabot.


Az alábbiakban bemutatom, hogy hogyan készítettem el. Ha kedvet kaptok, ti is könnyen belevághattok az alkotásba :)

Alapként egy sajátmárkás DM-es dobozt használtam, aminek az alapja papír, a teteje pedig műanyag.




Első lépésként a dobozt nagyvonalúan lefestettem fehér akrillal - ennek igazából a doboz peremén van létjogosultsága.


Kiválasztottam a papírt, amivel a dobozt szerettem volna bevonni. Ezt méretre vágtam, s kétoldalas ragasztóval körberagasztottam vele a dobozt.






A tetőhöz egy másik árnyalatú papírt választottam, ezt is hasonlóan ragasztottam fel, illetve egy kis media glue-t is használtam...


Így tulajdonképpen már kész is lehet a doboz :) Már így is sokkal mutatósabb, mint eredeti állapotában. Azért én tovább mentem, és kicsit kidíszítettem.



Csak pár apróságot használtam hozzá: szélforgós NCsD csipit, amit aranyra tintáztam, horgolt díszt, baker's twine-t, gombot, virágot és egy csipkés papírkivágatot, amit türkizre színeztem.

Egy darabig rendezgettem a "hozzávalókat", majd összeállt a kompozíció.

Íme:






Az összes, kihívásra érkezett alkotást itt nézhetitek meg:


Nincsenek megjegyzések: