2014. augusztus 18., hétfő

Nászajándékok 3. - holland-magyar esküvő

A hétvégén egy holland-magyar esküvőn jártunk. Elég izgalmas volt:) Természetesen most is saját készítésű ajándékkal készültem, ami ezúttal kicsit nagyobb fejtörést igényelt.

A házi áldás készítése mondhatni már hagyománnyá vált nálam, úgy gondoltam, ez most sem maradhat el. Igaz, egyre nehezebb az eddigiekhez képest eltérő darabokat készíteni, de 1-2 apró változtatás mindig egyedivé teszi őket. Most is a levegőn száradó gyurma és a festék mellett tettem le a voksom. Ezt kiegészítettem egy kis szalvéta technikával is.
A házi áldásról ITT találhattok bővebb leírást.

A házi áldás mellé mindenképp szerettem volna valami hollandot is adni. Kutakodtam egy kicsit, de sajnos nem igazán találtam holland hagyományokat, ezért egy saját ötlet mellett döntöttem:
Filc szívre hímeztem hollandul, hogy "otthon, édes otthon". Nehéz szülés volt a dolog: azt hittem, majd csak egyszerűen beírom a google-fordítóba.... viszont hollandul is a "home sweet home" találatot adta. Némi utánajárás után azért csak meg lett a szöveg ;) Bár én inkább a "mindenhol jó, de legjobb otthon" megfelelőt tartom helyesnek.
A szívet levendulával és vatelinnel töltöttem, és dísznek kapott egy kis pamut csipkét is.

(Másnap keresztelőre mentünk, oda is hasonló ajándékkal készültem, csak a szöveg helyett a baba nevét és az időpontot hímeztem.:))


Szeretem, ha a csomagolás is különleges.
Különösebb idő- és energiabefektetést nem igényel, mégis egészen más a hatás. Most egy egyszerű, natúr fa dobozt szereztem be az egyik közeli hobby boltból. Semmi más nem kellett hozzá, mint egy ecset, akrilfesték, dekupázs ragasztó, és egy szép szalvéta (én az alkalom miatt egy romantikusabb darabot választottam, de manapság a lehetőségek száma szinte végtelen...).
A dobozt első körben "bepácoltam"; fehér akrilfestéket higítottam fel vízzel, majd 2 rétegben vékonyan átkentem. Rádekupázsoltam a szalvétát, és már kész is volt :)
A házi áldás és a szív méretét is a doboz belsejéhez igazítottam, így mindkettő pont belefért. A fa dobozkát még egy szintén saját készítésű ajándékzacskóba tettem, de erről majd egy másik posztban írok.


Nincsenek megjegyzések: